czwartek, 27 czerwca 2013

Wakacyjna chciej-lista :P


Witajcie kochani. W ramach ucieczki moich myśli od zbliżających się nieubłaganie wyników maturalnych, postanowiłam dzisiaj skonstruować taką moją chciej-liste, listę "must have" jak kto woli. Miała ona być niewielka, ale przy jej tworzeniu okazało się, że coraz to nowe rzeczy przychodziły mi do głowy i z kilku zrobiło się kilkanaście. Cóż jestem przekonana, że wszystkich tych rzeczy nie uda mi się kupić. Ba! Dobrze będzie jak chociaż połowę tej listy uda mi się zrealizować. Zwłaszcza że jeśli o mnie chodzi, zawsze, ale to absolutnie ZAWSZE jak sobie coś konkretnego zaplanuje do kupienia to nigdzie nie mogę tego znaleźć. Albo jest, tylko brzydkie/za małe/za duże/za drogie. Miałam tak już milion razy... z czarną spódnicą, białą koszulą na matury, balerinkami, sukienką na wesele... przykładów mam mnóstwo. Widocznie takie moje szczęście, mam jednak nadzieję, że tym razem będzie inaczej. 





1. Obiektyw Canon 50mm f/1.8 - Zdecydowanie najdroższa rzecz z tej listy i prawdopodobnie najbardziej odległa jeśli chodzi o zakup. Od dawna marzy mi się zakup nowego obiektywu. Póki co mam tylko KITowy i zdecydowanie przestaje on mi wystarczać. Niestety z funduszami u mnie jak zwykle krucho i prawdopodobnie długo jeszcze poczekam zanim dostanę w łapki nowy obiektyw (nowy, jak nowy... zwłaszcza że raczej będę czaić się na używane). A już szczytem moich marzeń byłby 50mm f/1.4, niestety jest "odrobinę" droższy i prościej mi będzie uzbierać na ten. (A może znajdzie się jakiś sponsor? :P)

2. Bransoletka Lilou - Oj marzy mi się już od dawna. I to najlepiej z czerwonym sznurkiem i złotą zawieszką w kształcie koniczynki. Grawer jeszcze nieustalony. Postanowiłam sobie, że jak dostanę się na wymarzone studia to kupię sobie sama taką w prezencie. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

3. Czarne trampki Converse - Conversy to zdecydowanie jedne z najwygodniejszych butów jakie miałam okazje nosić. Niestety moje stare już są na zdarciu. W niektórych miejscach pęknięte, w niektórych poodklejane, ale i tak były to najdłużej użytkowane buty przeze mnie w życiu! Prawie sześć lat naprawdę intensywnego użytkowania to żadne inne buty mi nie wytrzymały. Także uważam, że te trampki są warte swojej ceny. Tylko tym razem dla odmiany mam ochotę na niskie, poprzednie miałam do kostki ;)

4. Spódnica maxi - Bardzo lubię zarówno spódniczki, jak i sukienki, choć o dziwo mam ich bardzo mało w swojej szafie. W te wakacje mam ochotę zaopatrzyć się w jakąś maxi, zwłaszcza, że jestem zauroczona nimi już od dawna. Niekoniecznie musi być pudrowa, choć taka też mi się podoba.

5. Portfel - I to jak najszybciej! Mój stary jest już tak rozwalony, że aż wstyd się z takim pokazywać. Poza tym ma zepsuty zamek co przeszkadza w użytkowaniu. Problem w tym, że szukam nowego portfela już od dawna i żaden mi nie pasuje. A mam tylko kilka wymagań. Musi być duży, pojemny i najlepiej w jakimś żywym kolorze. Czy naprawdę takie wielkie wymagania? ;P

6. Okulary przeciwsłoneczne - Nie chodziłam w okularach dobrych, dobrych kilka lat przez okulary korekcyjne które zmuszona byłam nosić. Teraz przerzuciłam się na soczewki, więc czas w końcu się w nie zaopatrzyć. W planach mam dwie pary. Całe czarne w stylu Wayfarer i ze złotymi oprawkami w stylu Aviatorów. 

7. Brązowe sandały - Zdecydowanie cierpię na niedostatek letnich butów. A sandałów mam - uwaga - jedną parę! Szał! I to czarną, tym razem chce jakieś ładne delikatne i do tego brązowe :)

8. Dżinsowa kamizelka - Mam już jedną i ostatnio noszę bardzo często, tyle że ta moja jest z ciemnego dżinsu, teraz chce jakąś jasną. A że ceny takich kamizelek w sieciówkach przyprawiają o ból głowy prawdopodobnie przejdę się po ciucholandach. W końców co za problem odciąć starej dżinsowej kurtce rękawy... tak powstała moja poprzednia kamizelka ;)

9. Pojemna czarna torba - I tu znowu to co z portfelem. Moja stara jest już tak zdarta, że po prostu masakra. Niestety ja jestem ciężkim klientem jeśli chodzi o torebki, niewiele mi się podoba. W każdym razie muszę coś znaleźć, czarna torba jest w końcu niezbędna w szafie.

10. Czarne botki ala' sztyblety - Zakup może już bardziej na jesień, ale i tak go to wrzuciłam. Mam już jedne takie botki, ale brązowe i to zdecydowanie moje ukochane buty! Potrzebuje więc teraz takich czarnych, te ze zdjęcia bardzo mi się podobają. Jeśli ktoś wie gdzie takie dostane to piszcie (bo zdjęcie zapożyczone z google i niestety nie pisze co za firma :c)

11. Markery i farby do tkanin - Już dawno miałam zamiar spróbować malowania na koszulkach (obiecałam siostrze też coś nabazgrać), ale jakoś nie mogę się wyzbierać z kupnem farb. Mam nadzieję, że w te wakacje mi się uda.

12. Szkicowniki Canson - Uwielbiam te szkicowniki, najlepiej mi się w nich rysuje, niestety stary zapas już dawno wykończyłam, a jak na złość nigdzie nie mogę ich teraz znaleźć.

13. Silikonowy futerał na telefon - Niestety ja i moje nieskoordynowane ruchy sprawiamy, że często mój telefon ląduje w dziwnych miejscach. Ma dopiero kilka miesięcy a już zarobił kilka rys i zadrapań, taki futerał choć trochę go może ochroni, więc muszę się w takowy zaopatrzyć.

14.  Koszulki wszelakiego rodzaju - Po ostatnich porządkach w szafie wyszło jak mało mam porządnych koszulek i bluzek, także wszelakie nowości mile widziane :P

15. Chusta lub szalik - Z cienkich szalików w swojej szafie mam - uwaga - jeden! :D Koniecznie trzeba zaopatrzyć się w jakiś nowy.

16. Złoty naszyjnik - Najlepiej taki w stylu łańcucha, ale innymi też nie pogardzę. Mam ostatnio parcie biżuterię w kolorze złota. Jak kiedyś wolałam srebro, teraz chodziłabym tylko w złocie. Jak widać gust się zmienia ;)

I to by było na tyle. Trochę się tego uzbierało, ale w sumie dawno nie byłam na zakupach to czas w końcu na jakieś się wybrać. I może uda skreślić mi się chociaż jedną, dwie rzeczy z tej listy. Zobaczymy. W każdym razie wakacje mam do października to dużo czasu, żeby zrealizować te moje zachcianki. No i usprawiedliwiam się też tym, że po ostatnich porządkach w szafie wyszło, że ja naprawdę nie mam wielu ubrań (o co oskarża mnie moja mama ;P). Ach, tylko jakiś sponsor by się przydał! ^^
Pozdrawiam cieplutko
Izulkowa

PS. A jutro Sąd Ostateczny dla maturzystów. Ale się boję tych wyników. Wyjdzie czy mam jakieś szanse dostać się na takie studia na jakie chce, także stresik jest. Trzymajcie kciuki! :) 






20 komentarzy:

  1. Moja chciej-lista nie jest kosztowna, bo zawiera jeden punkt: WYSPAĆ SIĘ ;D

    a poza tym, to jechać na Jarocin (raczeeeej się uda) i żeby pogoda była ładna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już swoje odespałam w ciągu ostatniego miesiąca, to teraz mam potrzebę kilku materialnych rzeczy :D Ale pogoda ładny to by się przydała, fakt :P

      Usuń
  2. 1 i 3 to moje także must have i już w sierpniu to zrealizuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę strasznie, zwłaszcza, że pierwsze trzy z listy właśnie najbardziej bym chciała zrealizować :)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki :) + obiektyw 50mm też bardzo mi mi się przydał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj, zawsze się przyda :) Hah, jak widać nie tylko ja pragnę ten obiektyw :P

      Usuń
  4. Moje 'must have' jest już zaspokojone - okulary przeciwsłoneczne, czarna sukienka, która pasowałaby do trampek i czarna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę! Moja lista must have nie jest nawet zaczęta w realizacji. ^^

      Usuń
  5. Trzymam kciuki jutro, daj Nam znać jak Ci poszło ;)
    Aż chyba sama zrobię sobie taką listę co by mi się chciało xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj, trzymaj, zawsze się przyda. Na pewno dam znać jak poszło... chyba, że wstyd się będzie przyznać :D
      Rób listę, chętnie przejrzę :P

      Usuń
  6. obiektyw,obiektyw! Tylko skąd ogarnąć kase:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiektyw <3 Właśnie, skąd kasę wziąć? Chyba w totatka pasowało by wygrać... albo znaleźć bogatego sponsora... ewentualnie może jakąś dobrą wróżkę, albo złotą rybkę chociaż :D

      Usuń
  7. Ja też mam tylko jedną parę sandałów :D A i u mnie stresik jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, czyli nie tylko ja jestem biedna w letnie buty :D Oj u mnie stresik też jest, też :D Jakoś to będzie, przeżyjemy... oby :D

      Usuń
  8. marzy mi się spódnica maxi, ale mam wrażenie że u innych ona dobrze wygląda a u mnie jakoś średnio:) i bransoletkę Lilou, są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta chciej lista :PI jak wszystko ładnie estetycznie zrobione :). Także szukam jakiejś pojemnej torby, tym razem czarnej, bo ciągle kupuję tylko w odcieniach beżu i brązu ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna lista ;D

    Zapraszam do mnie ;))
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 4, 7, 8, 9 też chcę
    widzę, że mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 możesz zastąpić heliosem i przejściówką, taniej i równie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początek mam ten obiektyw Nikkor 18-55 MM.
    Moja chciej-lista jest skromna. Akurat na tę chwile jedna rzecz odpadła, czyli lustrzanka. Teraz zostały tylko takie drobne, ale nie spieszy mi się do ich kupna aż tak bardzo. :)
    2,4,5,6 i 14 - też w sumie by mi się przydały. :)

    OdpowiedzUsuń