wtorek, 2 września 2014

Izulkowa i ulubione blogi.

Ostatnio było o ulubionych vlogerach to teraz do kompletu moi ulubieni blogerzy. Muszę przyznać, że coraz mniej ich czytam. Bardzo trudno znaleźć mi coś interesującego, gdyż już od dawna nie zadowalają mnie tylko ładne zdjęcia. Musi być ciekawie, wciągająco... a im więcej tekstu (o ile jest sensowny oczywiście!) tym lepiej. Kilka moich ulubionych perełek dla was wygrzebałam... i z góry przepraszam, za te moje nieskładne komentarze dotyczącego każdego z nich. Trudno oddać o czym właściwie są... trzeba po prostu zajrzeć i poczytać.

[z bloga LOVETAZA]
Nie czytam właściwie blogów zagranicznych. Nie czytam blogów parentingowych... ale dla tego jednego robię wyjątek. Opowiada o życiu Naomi i Josha oraz dwójki ich uroczych dzieci Eleanor i Samsona (a pod koniec roku pojawi się u nich trzeci maluch ^^) i jest totalnie niesamowity! Cała rodzinka ma w sobie tyle ciepła, tyle radości, że za każdym razem jak do nich zaglądam mam uśmiech na twarzy. Tego po prostu się nie da opisać, trzeba po prostu samemu zobaczyć :)

Każdy porządny geek zna Zwierza. No bo serio, jak można nie znać Zwierza? Zwierza piszącego w trzeciej osobie, uwielbiającego żelki, brytyjskie seriale i mającego problemy z przecinkami. Czyli po prostu Kasię piszącą o popkulturze. O filmach, serialach, komiksach, czasem o teatrze, rzadziej o książkach. A także o wszystkim innym co zaprząta głowę geeków, nerdów czy fangirl. Szukacie ciekawego filmu, serialu do obejrzenia, gadżetów z ulubionych seriali, informacji z tego co działo się na Comic - Conie? Wszystko to znajdziecie u Zwierza. I oczywiście to totalnie moje klimaty, więc zaglądam codziennie... bo u Zwierza notka pojawia się każdego dnia. Tak za każdym razem niesamowicie dopracowana i długa. Za co też swoją drogą podziwiam Kasię.

U Magdy też jest trochę popkulturalnie. Czyli to co naprawdę lubię w czytanych przeze mnie blogach. Ale po za tym co w świecie kultury aktualnie piszczy, u Tattwy znajdziecie też trochę rozważań na tematy społeczne, trochę o życiu, tym co w internecie, a nawet coś z dziedziny mody czy urody (może ciekawi jak zostać wyrzutkiem o dziwnych włosach? ^^). Jeśli tak jak ja lubicie ciekawie napisane długie wywody, dyskusje i rozważania to zajrzeć na bloga Magdy :)

Tak. Znowu popkulturalnie. Ale nic nie poradzę, takie właśnie są moje ulubione blogi. U Adeenah w zamyśle niby głównie brytyjsko (Oczywiście dużo Sherlocka i Doctora Who). Ale w gruncie rzeczy nie tylko. Jest sporo Marvela, czasem wpada Hannibal czy Godzilla . A poza tym jestem pewna, że każdemu z nas może się przydać Instrukcja kulturalnego siadania czy Sposoby na zajęcia się zwłokami "na Winchestera".  Za mało? To może Trudna sztuka wykonywania facepalmów? Jeśli to was nie przekonało to... wiecie co, nie odzywajcie się nawet ^^

Był Zwierza to teraz Mysza. Czyli kolejny z popkulturalnych blogów. Kolejna fangirl, nerd i geek. Uzależniona od seriali. Łatwo kochliwa fandomowo...No powiedźcie jak miałabym jej nie uwielbiać? ^^ Co znajdziecie u Myszy? Coś o filmie, serialach, muzyce, książkach, teatrze... i jeszcze trochę więcej. Mysza co prawda nie wstawia notek codziennie jak Zwierz, ale jak już wstawi to zawsze chętnie czytam.


[Z bloga MYSZA MOVIE]

WRZOSOWY
Na wrzosowym znajdziecie właściwie trochę wszystkiego z każdej dziedziny. Dominują tematy z gatunku rozwoju osobistego, zdrowia i blogowania, ale od czasu do czasu wpada coś z dziedziny grafiki, kuchni czy nawet jakieś DIY. Wszystko pisane ciekawie, wciągająco... aż chce się czytać. I do tego okraszone świetnymi zdjęciami i przyjemnym dla oka wystrojem bloga. Ja jestem kupiona! 

HATTU
U Hattu podobnie jak na Wrzosowym. Trochę tego, trochę tamtego. Rozwój osobisty, produktywność, fotografia, studia, kultura, kuchnia i jeszcze więcej. Chyba każdy znajdzie coś dla siebie. Lubię blogi na których mogę poczytać coś ciekawego, czegoś się dowiedzieć czy zainspirować... a właśnie to wszystko mogę u Hattu znaleźć. 

ONE LITTLE SMILE
Duża dawka pozytywnej energii, ciekawe pomysły i tekst który aż chce się czytać. A wszystko urozmaicone świetnymi zdjęciami. U Pauli duża różnorodność, raz napisze o grafice, innym razem coś z dziedziny rozwoju osobistego... a ostatnio chociażby bardzo fajny post o kupowaniu na ebayu. Lubię blogerów którzy nie trzymają się sztywno jednego tematu i co chwile wyskakują z czymś nowym. Nie lubię nudy na blogach... u Pauli na pewno jej nie ma ;)

MRUCZNIE
[Przykład rysunku ILOJLEEN]
Cóż, wychodzi na to, że jak nie popkulturalnie to musi być lifestylowo. U Nadine również cała gama najróżniejszych tematów. Dużo na temat rozwoju osobistego (jak to jest, że tak bardzo lubię czytać blogi z tej dziedziny a sama jestem najbardziej nieogarniętym człowiekiem świata? Przemilczy to :P), trochę typowo babskich czy studenckich spraw i dużo dylematów i rozważań... No i jest też Leon. Takie małe, puchate, białe coś. Znaczy kot. Totalnie urocze. Po prostu mrucznie.

ILOJLEEN
I na koniec Ilojleen. Czyli moja totalna skarbnica wiedzy jeśli chodzi o rysowanie. Jej bloga podczytuje od baaardzo dawna, od czasu kiedy urzędowała jeszcze na onecie. I choć co prawda zamiłowanie do rysowania ołówkowych portretów (w których przoduje Dominika) odkryłam w sobie niedawno, to jestem pewna, że gdyby nie jej blog i porady dotyczące rysowania, moje początki wyglądałyby dużo gorzej. Polecam wszystkim rysującym... i w sumie nie tylko. Chociażby po to by pozachwycać się przepięknymi pracami.

Znowu przypadkiem wyszło dziesięć. Idealnie. Oczywiście jest dużo więcej blogów które podczytuje mniej lub bardziej regularnie. Jeśli ktoś jest ciekawy to po lewej stronie zawsze jest podlinkowana moja podstrona z blogami, które czytam (jakoś nie przepadam za bloglovin czy innymi rzeczami które mają pomagać w przeglądaniu blogów... takie linki są dla mnie najwygodniejsze :)). Jestem ciekawa czy znacie tych moich ulubieńców i ich czytacie. Bardzo chętnie przyjmę też adresy waszych ulubionych blogów, także piszcie w komentarzach. Do następnej.

13 komentarzy:

  1. Niektóre znam bardzo dobrze (o Zwierzu wiesz, że czytam), niektóre widzę pierwszy raz. Zajrzę na pewno w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Izulkowa dziękuję za polecenie mojego bloga! :):* już niedługo na wrzosowym będzie nowy wpis. Ostatnio jestem bardzo zabiegana, poszukiwanie pracy bardzo absorbuje czas. Zwłaszcza, że mam całkiem sporo rozmów kwalifikacyjnych, ale też sama rozwożę podania. Więc te poszukiwania nie skupiają się tylko na działaniach przez Internet. Jutro ruszam w podróż prawie stukilometrową. Obiecuję, że wkrótce blog znów będzie tętnił życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno przejrzę je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie poczytałabym o tej rodzince <3. Nie wiem jak można nie znać Zwierza, ale jej nie znam XDDD. Popkultura mało mnie interesuje. No, zależy jeszcze co! Tak więc te blogi ominę! Muszę przyznać, że nie znam nikogo z tych osób, które podałaś, ale chętnie poczytam - szczególnie te lifestylowe blogi :3. Zawsze jakaś inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko dwa z tych blogów znam. ;) Ja codziennie śledzę racej blogi o mniejszej liczbie obserwatorów, ale jeden z tych mam też w swoich ulubionych. Resztę sprawdzę, może naprawdę warto, skoro polecasz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę się za przeglądanie tych blogów, bo o niektórych w ogóle nie słyszałam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję! :) a już wkrótce na blogu pojawi się nowe - nowa odsłona, nowa szata graficzna i jeszcze kilka niespodzianek :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z uporem maniaka czytam wszelkie teksty rozwojowe i tym podobne, więc kilka z poleconych przez Ciebie blogów z pewnością przejrzę :-) Skoro już pytasz o naszych ulubieńców, to ja polecam blog Ani (http://www.aniamaluje.com/) i w sumie Kangur też jest niezły (http://blue-kangarooo.blogspot.com/) :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ilojleen znam od koleżanki i mimo że nie stosuję się do jej porad co do rysowania (bo ja zawsze wolę odwalić po swojemu) to uważam, że jest najbardziej utalentowaną blogerką jeśli chodzi o dziedzinę rysowania (a może w dziedzinie artystycznej brzmi lepiej?). Moja pierwsza wizyta na jej blogu zaowocowała pytaniem do siebie samej po co koleżanka podesłała mi link do bloga o rysowaniu, kiedy tutaj są fotografie. Po minucie zorientowałam się, że dziewczyna tak realistycznie potrafi wszystko odwzorować.
    Ale pozostałych blogów nie znałam. Może dlatego że mnie najbardziej ciągnie artystycznych? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zatem należę do tej grupy, która po prostu podziwia jej prace ;)
    I tutaj pojawia się problem. Jestem w blogosferze dopiero 3,5 miesiąca (czy aż?) i nadal szukam dobrych blogów. Ale podlinkuję Ci kilka, które uważam są warte uwagi :) Nie jest ich dużo, ale jak mówiłam, jestem w trakcie poszukiwań :) Co prawda jest dużo blogów DIY, ale nie wszystkie mają to "coś".
    http://asket.blox.pl/html
    http://anielique.blogspot.com/
    http://beartful.blogspot.com/
    http://backtaste.blogspot.com/ (tak, uważam, że gotowanie to sztuka. A stworzenie takich cudnych wypieków to już tym bardziej ;))
    http://lailaraa.blogspot.com/
    http://modelinove-love.blogspot.com/
    http://anarietta.blogspot.com/
    http://love-yummy-cookie.blogspot.com/
    http://www.samanta-lesiak.blogspot.com/- też wchodzę na jej bloga, ale Tobie chyba nie jest obcy ;)
    Jak widać dużo modelinowych (mimo że z modeliną nie mam nic wspólnego), ale uważam, że do tworzenia takich cudeniek to trzeba mieć talent. Wydaje mi się,że o jakimś zapomniałam :/ No nic, myślę, że to tyle ;) Może któryś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raczej znam Twoich ulubieńców, ale sama czytam regularnie trochę inne blogi, chociaż na te również czasami zerkam. :)

    OdpowiedzUsuń